პროექტის ფარგლებში განხორციელებულმა კვლევამ ცხადჰყო, რომ სკოლაში არც ისე მაღალი მაჩვენებელი აქვს ციფრული ტექნოლოგიების სასწავლო პროცესში საჭიროების მიხედვით გამოყენებას,რაც ძირითადად გამოწვეულია როგორც მოსწავლეების მიერ ციფრული ტექნოლოგიების გასართობად გამოყენებით,ასევე ტექნიკის არქონით.არიან მოსწავლეები,რომელთაც ხელი არ მიუწვდებათ თანამედროვე ციფრულ ტექნიკაზე,მხოლოდ გაკვეთილზე მოსმენილი კი არაა მათთვის საკმარისი.სკოლისთვის საჭირო გახდა სხვადასხვა სტრატეგიის შემუშავება.მაგ:გაკვეთილების შემდეგ მოსწავლეთა მეცადინეობების დაგეგმვა ამათუიმ საგანში(მშობლების თანხმობით).
No comments:
Post a Comment